Skocz do zawartości

Cosm1c Gam3r

Klubowicz
  • Zawartość

    71
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Cosm1c Gam3r

  • Tytuł
    Użytkownik
  • Urodziny 19 Styczeń

Previous Fields

  • Silnik
    v6 ES9J4
  • Rok produkcji
    1999
  • Kolor
    Bronz
  • Nadwozie
    Coupe

Contact Methods

  • GG
    9896565

Profile Information

  • Imię
    Jarek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejsce
    Wołomin
  • Zainteresowania
    Astronomia, motoryzacja, gry komputerowe, komputery, piłka nożna, EDM, DnB, Trap, Chillstep.

Ostatnie wizyty

681 wyświetleń profilu
  1. DeDragon ma rację 90 i basta - przećwiczyłem w sumie na czterech różnych 406 V6 i zawsze było 90. Raz w 607 musiałem wymienić termostat ponieważ się nie domykał i na trasie temperatura radykalnie się obniżała - po wymianie termostatu 90 ... po dziś dzień, bez względu na temperaturę otoczenia i temperament kirowcy.

     

    Hej. Dawno cię nie było i może już nie być ale kto wie... W pewnym temacie o tamp silnika napisałeś to co wkleiłem. Ale nie sprecyzowałeśczy chodzi o polifty v6 czy przedlifty. Domyślam sie że pisałeś o polifcie. Słyszałem że polifty maja poprawione wskazywanie temp silnika po przedlifty v6 niestety maja mankament i pokazują około 80 a przy zewnętrzej temp jak w lato mogą mieć coś koło 95.

    Jaki termostat wkładałeś? Firma i otwieranie się przy jakiej temp?

     

  2. Witam.

    W temacie o chłodzeniu spory czas temu napisałeś - "Mam problem z klimą. Wczoraj nagle przestała działać, nie włącza sie sprężarka a czynnik jest a układ jest szczelny. Nie kręci się wentylator na pierwszym biegu(wersja auta z 1 wentylatorem). Dzisiaj czyściłem przekaźniki i były mocno zaśniedziałe ale nadal nie chłodzi. Macie jakieś pomysły?"

    Mam pytanko. Przekaźniki te na przodzie wentylatorów tak?

    Czy to te kostki (u mnie 3 szt.) na środku chłodnicy od przodu?

    Jak je czyściłeś? Rozbierałeś je całe czy tylko piny oczyściłeś? Ja papierem ściernym te piny potraktowałem ale nic to nie dało i nadal mam problem z wiatrakami.

    Pozdro :)

    1. pugHDi

      pugHDi

      Witam. Przekazniki na wentylatorze czyscilem i nie pomogło. Problemem okazał się Przekaznik w środku auta w Bsi. Był wypalony, Przekaznik wymieniłem i odrazu zaczęło chodzić. Gdzieś na forum byla instrukcja wymiany.

    2. Cosm1c Gam3r

      Cosm1c Gam3r

      Dzięki za odpowiedź. Spróbuję znaleźć ten temat.

  3. Witam.
    W temacie o oleju wypowiedziałeś się tak " 5l oleju zalanego po swobodnym spływie w 3.0 = wysokie ryzyko ubicia uszczelki pod głowicą, przynajmniej w ES9J4S. W szerokopojętym Internecie można znaleźć niejeden post potwierdzający tę teorię. "
    Mógł byś mi wyjaśnić o co chodzi bo nie rozumiem o co chodzi i jak wymieniać olej żeby nie "ubić" UPG?

×